Juldagen/Annandag jul

Jag åkte till min älskade Kusin Josefin (: Vi bytte julklappar . Jag fick LdB black gold shimmering shower and body soufflé . taaack :* Vi gick ner till hemmakväll och köpte godis sen till willys och köpte iste. sen gick vi hem och tittade på två filmer. Twilight och nån om en apa i rymden (?) vad hette den, chimps nått haha :P rätt söt film. Twilight var mycket bättre än förväntat. jag blev förvånad hur bra den var. Rekomenderar den ! Sedan lade vi oss i hennes bubbelkar, i det nya spat de har. fett mycket mys. tända ljus och lampor i karet som lyste i olika färger.
På kvällen var vi hungriga och gjorde pullvermos haha as gott (; .


josefin :)

Nästa dag, alltså idag; fredag åkte jag med mamma och roland till jönköping. Hockey; Hv71 - södertälje. Slutade 3-2 . Spännande match btw . När vi kom dit väntade min kära vän becca på oss :) Väl där ser jag Han igen ;O jag såg denna kille på A6 för några dagar sen. Jag såg att han kollade på mig och jag kollade ju klart på honom ;O MOOOOMS ! jag trodde att jag aldrig mer skulle få se honom, och tror ni inte han var på kinarps :O jag bestämde mig för att gå fram och snacka med han men sen såg jag honom inte mer så fick aldrig chansen ;S trist nog. undrar om jag kommer få se honom igen? . hoppas (A)
Det var kul att träffa becca igen ! Nu är jag hemma igen och jag är inte trött för fem öre och klockan är snart halv 3 , oh herre jag måste sova men kommer inte kunna sova. jag är törstig. måste hämta vatten. :P haha .
jaha , nu var denna julen slut dåe.. fort det gick och vad fort det har gått ! Känns som om det var igår det var nyårsafton, och det är ju inte många dar kvar nu ju. Undrar vad som händer på nyår. Måste jag ta reda på. Jag har världens finaste klänning som jag ska ha på mig :D wiiee !


puss på er och jag tror nog ni sover gott nu (: haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0