Julafton

Julafton vart bra :) Trevlig dock inte så kul och mysig som när man var yngre men så bra som den kunde varit får man väl ta och säga :)
min julafton i bilder :


snygg man är på morgonen ;) xD haha Mamma kom in och gav mig julklappar. ni vill nog inte veta vad jag fick ;O !


min bror daniel, faster kerstin, morbror anders, morfar birger. och lille brorsonen melvin :)


min mormor är sötast x)


Jonna och jag (: jag var helt enkelt för ful för att visas (; haha


mamma och jag posar (; maha


Tomten kom förståss även till oss. haha fy fan vad rädd jag vart! Men Melvin var nog skrajjast


självklart är jag och min bror Robin tvugna att cpa oss lite (; haha

den underbara bilden får avsluta min julafton haha hoppas eran jul var trevlig och mysig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0