Hemma igen i flickrummet

Puuh,  vad jobbigt det var att bära alla dessa väskor och kassar but I did it ;D Skönt att komma hem till sitt egna rum igen. Det är lite märkligt dock. Det känns nästan inte som ens rum längre, går inte förklara.
Nu ikväll har jag och mamma har myst med glögg. Som en liten suprise köpte jag en rosa blomma till mamma idag. Mest för att jag älskar henne :) Mmh jag vet jag kan vara en bra dotter ._. :P Ska nog snart sova. Upp imon och slå in julklappar, duscha och sminka sig. Sen bär det av till Rydaholm och vänner till familjen. Ska bli trevligt att träffa dem igen. Det var ju ett tag sen nu. På söndag, på väg hem därifrån. ska mamma släppa av mig hos Emil i sävsjö :) miiih helgen kommer bli brabrabra ! (Måste fundera på vad man ska ha på sig och vad man ska packa ner för kläder hm ..?)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0