Heaven on earth !

Idag är det söndag, jag har precis sminkat mig och klätt på mig. Snart kommer gäster från stockholm. Gårdagen var bra som fan ! Kvällen började med förfest hos Hultin. Massor med folk. träffade människor som jag inte träffat på länge. Sen drog jag till Martin Svensson och träffade alla älskade killar som jag saknat nått oehört ! Och maya och sandra var där med :) ! Puss på det. Sen drog vi ner på stan och kom in gratis på zebra med en timme kvar. Brandlarmet hade gått och alla hade fått stå ute så de var bara att gå in ;D gött som fan . Det var en stor skärm där de visade britney videor hela tiden och massa små tvskärmar. Jag var i himlen ! Sen slängde de ut massa britney prylar, t-shirtar 'I <3 britney' och hennes skivor inclusive hennes nya !:O Fan att ja är så kort fick inte tag på nått men som tur är har jag underbara vänner! :D Toni Tack så jävla mkt du gjorde kvällen! Fy fan va glad jag blev när han kom o gav mig brits nya skiva circus ! :'D Sen fick jag en tshirt av fanny! <3 tack tack tack tack ! Sen gick jag fram o frågade om ja inte kunde få postrarna som va på väggen eftersom de ändå ska slänga dom. Och det fick jag. Fick ta alla om jag ville. Och jag fick även en äldre skiva av han som var dj när han fick veta att jag var ett fan. Fan av snälla männsikor ! Säger det igen TACK! Så nu sitter jag i min nya t-shirt och lyssnar på nya skivan och har precis satt upp några av postrarna :) hihi . Livet leker och jag älskar mina vänner !


xoxo

Kommentarer
Postat av: Linn

jag är bäst på att flörta med vakter yeah ;D glad för din skull, jag älskar dig!

2008-12-07 @ 17:03:54
Postat av: bellabus

aaaw i'm happy for you :D

btw, jag har köpt din julklapp och du kommer älska den!

2008-12-07 @ 23:41:34
URL: http://mimibitch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0