Händelserik dag !

Denna dag har gått i ett verkligen! Vaknade halv 8 av att min brorson livas där nere. det är just i sådana tillfällen jag verkligen inte tycker om barn! ;S Klockan ringde halv 9 utan att jag hunnit somna om.. Upp och hoppa, fixa sig, sedan dra in till stan. Mötte upp Becca och Sandra, gick lite i affärer och sedan kom även Linn. Vid kvart över 11 satte vi oss på thimons och fikade lite, och bytte julklappar. Tack tjejer för det jag fick, love it! :) <3


Linn, Becca och Sandra

Vi hade så trevligt att jag totallt glömde bort tiden. Skulle ju träffa Amanda utanför stationen vid kvart i 12! Hon ringde 10 i och undrade va jag var. Sprang dit och vi åkte sedan till jönköping och gick på stan. Jag köpte 2 t-shirtar, ett grått baslinne, en liten kavaj och ett puder. Vi hade trevligt, i alla fall från min sida :P haha nee men det är alltid kul att prata med amanda, vi tänker och tycker så lika. Mycket intressanta samtalsämnen tycker jag allt.


amanda

Sedan åkte vi hem till nässjö igen och jga rusade fort till tandläkaren. efter det kom Roland och hämtade upp mig, fick följa med på hans och mina bröders pingis träning en stund.
Sedan hem till huset.. puuh, det är ju i det läget man bara vill sätta sig och ta det lungt. Men nej. Jag var utsvulten. hade inte ätit på hela dagen mer än en fralla och en lussebulle. Så jag gjorde en sallad. Sedan satte jag igång att plocka undan lite på mitt rum :S Palla ! Måste byta lakan med .. Herregud ! Fullt upp hela dagen!
Imon kommer Belliboo och Maayie och vi ska tagga nyår vill jag lova !  :D

btw. den nionde februari åker rälsen av ! :D :D :D :D

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0