Beep

stackars maya så sjuk som hon är lagom till nyår ;S fy ! krya på dig älskling :*
Imorgon blir det att gå upp tidigt och in till stan och träffa sandra, becca och linn, byta julklappar och bara ha allmänt trevligt. Sedan drar jag och amanda till Jkpg och kollar runt lite på rean .På eftermiddagen ska jag till tandläkaren. blääöö, hoppas rälsen åker av annars blir jag fan arg! :P

Herregud idag på tåget hem från nässjö satt det två killar ett säte ifrån mig så säger den ena killen :
-ursäkta.
- ah?
-kan han killen här brevid få ditt nummer?
-nee?
-varför inte? tycker du inte han är snygg?
- ser han inte ens..
-kolla då (;
- nee jag ger inte ut mitt nummer bara sådär.

herregud! som tur va skulle jag precis av då. Asså allvarligt :S vem gör så? haha för det första: kunde han inte komma på en bättre ursäkt än att hans kompis ville ha nummret och om de nu var var den andre killen som ville ha det kunde han la frågat själv? Och för det andra: tror de seriöst att jah bah ," ja men visst :D 076... ", omg.. tragiskt !


Kommentarer
Postat av: beeeellibooo

det är inte BARA synd om maya!!! jag har varit sjuk i8 en vecka nu meine friend :(

2008-12-29 @ 15:58:24
URL: http://mimibitch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0