sävsjö festivalen !

Nu är jag hemma igen , så det är la dax att skriva lite om vad ja vatt med om dessa dagar:P
sävsjö festivalen va så jävla skoj! Har inte haft så roligt på länge! Fylla, skratt, catfight, kyssar och en massa annat.
stod typ längst fram på allt vi kollade på ! När vi kollade på petter så kom danny och erik och ställde sig precis brevid scenen, eftersom det va den lilla scenen så stod jag en meter ifrån dom ;D wuuhha ! nuddade petters hand also ! stolt (;
första dagen började så jävla bra! andra började lite sämre men blev minst lika rolig som första dagen ändå :P 


gör oss iordning



jag, nattis och bellan


EMD 


petter


jag , Kändisen simon (; och becca 

Tog inga fler bilder. Men det var fett kul i alla fall ! Ni som inte var där missade nått (;

 

Kommentarer
Postat av: bellan

du får skicka dom bilderna till mig :D har inga haha

2008-08-11 @ 02:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0