Lägenheten är fixad !

Nu har jag vatt en sväng i vetlanda och kollat på en lägenhet ! Den var jätte nära skolan och jätte nära stan! Lagom stor för mig och ja det va var man kallar perfekt ;) Så i slutet av augusti och början av september flyttar jag in ! Får ju pendla första veckorna men jag flyttar till mormor och morfars lägenhet i nässjö nu i helgen. De kommer inte hem förens i början av september lagom till när jag flyttar till vetlanda.

Så mamma väckte mig klockan 7 idag och sa att jag skulle på visning så inget jönköping för mig ;/ . Lite smått trist men jag fick ju min lägenhet i alla fall :)  

Nej nu är jag riktigt trött ! Dax att sova några timmar !
bye


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0