Counting stars.,

Livet var en lek.
Jag var så van vid att killar lekte med mig och utnyttjade mig. Men jag vände på steken och blev den som lekte med killarna. Jag blev den som krossade hjärtan och utnyttjade dom på deras resuscher. Jag ville inte bli sårad igen, så jag såg till att vara den som sårade.
'
'
Det var en rolig katt och råtta lek. Jag lärde mig snabbt att hitta de svaga punkterna hos killarna bara genom att granska dom. Jag blev bra på att läsa kroppspråk och att tyda deras röstlägen. Genom att vara snabbtänkt, sexig och svårfångad fick jag dom på fall... Såg till att få det jag ville och sedan kasta dom smutsiga och använda på marken utan att vända mig om.
'
Detta blev ett mönster som var svårt att bryta trots att jag många gånger försökte. Jag är ingen elak människa men jag måste erkänna att jag njöt utav makten jag hade. Hur lätt det var att få tag i bytet för att sedan göra sig av med det.
'
'
Det handlade oftast inte om sex, utan om en flört, en kort romans. Det handlade om att Jag för en gång skull hade kontroll. Jag utsatte oskyldiga killar för något som andra hade gjort mot mig tidigare i mitt liv.
'
Jag skaffade mig större utmaningar.. Det blev en livsstil. En farlig sådan.
'
'
Jag började tröttna. Allt fler skaffade pojkvänner och jag försökte dejta på riktigt. Men det är svårt att lära en gammal hund att sitta. Jag lovade att ringa dom igen men kastade nummerna. Svarade inte på mail, sms, telefonsamtal eller vad det nu var. Jag var hopplös!
'
men så hände något...
'
'
Jag träffade Stefan. Redan efter första dejten kände jag min helt varm och bubblig i kroppen. Jag trodde jag hade tappat den förmågan. Han väckte något i mig. Han räddade mitt liv!
'
'
Idag är jag lyckligt kär och skulle inte byta ut honom för något i världen! 9 månader har gått, men jag tror på många fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0