Sju sorger och åtta bedrövelser sen.,

Jag solar som en galning! Måste bli brun till balen nu ;P haha På tisdag ska ja blondera håret och klippa mig kort! Bort med allt det slitna! Kan nog bli skönt med en kort frilla i sommar.
'
Beställt tid för att fixa mina naglar med. Toppen :) Det börjar närma sig nu. Det känns verkligen..
'
Jätte mycket i skolan nästa vecka annars känns det rätt lugnt. Många roliga saker som väntar!
'
'
'
<3
'
'
'
'
Jag blir bara mer och mer kär i min fina Stefan! Jag trodde inte det fanns så fina killar, jag är verkligen lycklig! Haft några knakiga år men allt känns så mycket bättre nu. Tack vare Honom! Nej, jag tror inte på kärlek... men blir allt mer tveksam till mina åsikter om detta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0