Linda Lampenius

'
Jag tycker att ni alla borde ta en titt på detta avsnittet utav Det blir bättre på tv3 !
'
http://www.tv3play.se/format/play?fid=3022
'
'
'
Linda berättar om hemska år med ätstörningarna , anorexi, ortodoxi och bulimi nervosa! Så vanligt som detta är idag! Jag hatar att det är så! Så vackert som det är medkkvinnliga former, vem fan har sagt att man måste vara pinnsmal!!? Media, men vem fan är det att tala!?
'
Jag grät genom hela programmet! Vilket helvete asså!
'
'
Linda Lampenius är en förebild för mig! Hon är otroligt vacker och väldigt stark! Jag har träffat Linda när jag var yngre! Hon stod framför mig i toalettkön på en hv71 match i Jönköping!
'
'
Jag ryckte lite i mamma och sa att jag tyckte hon va vacker och mamma berätta att hon var väldigt känd och en jätte duktig violinist! När hon kom ut ifrån toaletten gick jag fram till henne och hälsade.. tror jag fick en autograf med men den vet jag inte vart den är haha. Jag var runt 12 år, kort, mullig och brunett. Jag såg upp till henne! Hon såg ut så som jag ville se ut! Lång, smal, blond och fylliga bröst. Vad jag inte visste var att hon var mycket sjuk då!
'
'
Jag känner ofta att jag är född försent! Jag hade velat vara i runt 20 års åldern, sent nittiotal! Då var det inne och snyggt med den stilen jag har! Nu är det ute och nästan lite trashigt med den blonda glamourbrud stilen!
'
Linda idag med hennes man! Kärleken räddade henne.
'
'
'
Som sagt; Ta en titt på programmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0