Update!

Det händer så himla mycket nu!! Ni anar inte! Men hinner inte blogga alls... hinner inte träffa folk eller nått. Alldeles för mycket som ska göras i skolan! Innan har jag letat boende som en idiot men har hittat det nu! Så framöver kan jag lägga ner all tid på studierna! :)
'
Imorgon ska jag upp klockan 5 för att sminka på en inspelning för ett tvprogram, tror jag.. inte fått någon direkt information. blir en hel dag i alla fall.. får väl åka hem efter nio på kvällen någon gång!
'
Snart kommer jag starta upp en smink hemsida/blogg! Denna blir mer och mer personlig och bara för att jag ska kunna skriva av mig lite .. som en dagbok fast alla kan läsa!
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0