Put the attitude somewhere else.,

Jag är sur... Riktigt sur . Hade ett jobb idag men eftersom stadstjejer inte är uppfostrade på samma sätt som oss bönder så gick det åt skogen! Så nu sitter jag fixad i mitt rum och har inget att göra! Försökt höra av mig till alla jag känner (inte allt för många) I stockholm och se om någon har lust eller kan hitta på något. Tyvärr verkar ju alla vara upptagna så jag vet i fan vad ja ska hitta på. Funderar på att åka in till stan och bara sitta på en bänk och titta på folk..... Bättre än att hänga här helt själv! Caaarrrroooo KOOOOOOM HEEEEM!
Jag är jävligt sugen på att ta sista minuten hem till Nässjö. Dock har jag ju skola imorogn klockan 9 på morgonen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0